16. 3. / Brno / Celodenní kurz Dosáhni naturálního MAXIMA!

Celodenní kurz
Dosáhni naturálního MAXIMA!
16. 3. v Brně

Kurz Institutu Moderní Výživy o tom, jak dosáhnout naturálního maxima svalového rozvoje! Vědecky podložené postupy o metodice a periodizaci silového tréninku, efektivní suplementaci a výživě pro maximalizaci svalové hypertrofie přirozenou (naturální) cestou!

Vzhledem k celospolečenské závažnosti zneužívání dopingových látek začátečníky a mladistvými jsme se rozhodli dát 50% slevu na tento kurz všem účastníkům do 21 let včetně*

→ užijte kód: SLEVADO21 (nutno na místě prokázat věk)

 

V posledních 5 letech se ve světě fitness a silových sportů dramaticky změnila situace, kdy se dopingové látky díky internetu a sociálním sítím dostaly z vrcholové úrovně mezi naprosté začátečníky a mládež, kteří nemají žádné ponětí o správné metodice silového tréninku, výživě či suplementaci, ale po pár týdnech či měsících tréninku ve fitness centru se zajímají o dopingové látky.

Jako zakladatelé Institutu Moderní Výživy, kteří se ve svém soukromí věnujeme více než 15 let silovému tréninku, bychom rádi přispěli ke změně této situace prostřednictvím informací a znalostí, které vedou k dosažení naturálního maxima svalového rozvoje přirozenou cestou.

 

Kurz obsahuje všechny nejnovější vědecké poznatky o tréninkové metodice, výživě i suplementaci, vedoucí k maximálnímu růstu svalů (maximalizaci svalové hypertrofie).

 

Cílem tohoto kurzu je ukázat začátečníkům, ale i pokročilým sportovcům, že se dá optimálního svalového rozvoje dosáhnout i bez použití zakázaných látek a jiných zkratek. Tato cesta je navíc také dlouhodobě udržitelná a bez negativních zdravotních důsledků.

 

 

Každý účastník kurzu obdrží IMV certifikát a také dárek od společnosti Extrifit.

📆 INFORMACE

 

KDY: sobota 16. 3. 2024 / od 10:00 do 18:00 hod.

 

KDE:  Univerzitní kampus BohuniceKamenice 5, 625 00 BrnoPosluchárna B11/335

 

CENA: 2.600 Kč s DPH

 

Účastníci do 21 let* včetně
mají slevu 50%
na tento kurz.

 

→ použijte kupón: SLEVADO21

*Poprosíme na místě, ráno při registraci prokázat svůj věk (OP, ŘP apod.)

Rezervace

(!) Právě zbývají poslední volná místa (!)

Ke vstupence získáte:

  • certifikát o absolvování
  • přístup do privátní stránky se shrnutím v .PDF
  • doživotní přístup k on-line verzi v podobě webináře (přes 7 hod)
  • a také dárek od společnosti Extrifit.
Dárkový poukaz
Hodnocení DNM kurzu

Kurz se uskuteční v Brně v srpnu

Pokud máte o kurz zájem stačí níže uvést svůj e-mail.
A budeme Vás mezi prvními informovat o vypsání termínu konání s možností přednostní registrace na kurz.

Stejným způsobem jako bojujeme evidence-based informacemi proti mýtům a nesmyslům v oblasti výživy, nyní přinášíme ověřené informace o všech legálních způsobech stimulace svalové proteosyntézy. Tak, aby měl každý všechny informace a znalosti potřebné k tomu, aby dosáhl svého naturálního maxima!

 

Osnovu kurzu si můžete projít níže ▼

Kurz se uskuteční v prostorách univerzitního kampusu BohuniceKamenice 5, 625 00 BrnoPosluchárna B11/335
[zobrazit na mapě]

 

Celá akce začne v 10:00 hodin, přičemž naše místnost B11/335 bude otevřena již od 9:45. S orientací v koridoru Vám na místě osobně pomůžeme

 

Na místě pro Vás bude v průběhu celého dne připravené čerstvé ovoce a voda. Pauza na oběd bude přibližně v čase 12:15–13:30. Dopoledne se můžeme při první přestávce domluvit a vyrazit do některé z restaurací na oběd i společně.

👥 Pro koho je kurz určený?

 

Kurz je určený pro všechny, kteří usilují o nárůst svalové hmoty a síly a chtějí se dozvědět vědecky podložené informace o tréninkové metodice, suplementaci a výživě, které vedou k maximalizaci svalové hypertrofie. Podobně jako kurz Moderní výživy je i tento kurz koncipovaný tak, aby byl srozumitelný pro úplné začátečníky a rekreační sportovce, ale zároveň přinesl maximum nových informací i pro výkonnostní sportovce, závodníky a profesionály v oboru (osobní trenéři) i pro účastníky našich dosavadních akcí.

 

Účast na kurzu předpokládá elementární znalosti o fitness a silovém tréninku. Pokud zatím neznáte rozdíl mezi bench pressem a french pressem a pojmy jako glykogen a kreatin slyšíte poprvé, doporučujeme si nejprve přečíst naše knihy Moderní výživa ve fitness a silových sportech a Příprava na soutěž v kulturistice od A do Z.

Každý účástník kurzu obdrží také IMV certifikát.

 

Budete si také moci zakoupit populární knihu Moderní Výživa.

Lektoři

Ing. Bc. Lukáš Roubík

 

Lukáš Roubík – Institut Moderní Výživy

 

– 2x mistr ČR, 3x mistr Čech a vicemistr Slovenska v kulturistice
– člen Výkonného výboru Svazu kulturistiky a fitness ČR (2010-2018)
– předseda Trenérsko-metodické komise a mládeže SKFČR (2010-2018)
– autor knihy Příprava na soutěž v kulturistice od A do Z
– hlavní autor knihy Moderní výživa ve fitness a silových sportech
– spoluzakladatel Institutu Moderní Výživy
– absolvent Lékařské fakulty MU v oboru Výživa člověka
– absolvent Fakulty biomedicínského inženýrství ČVUT v Praze

Bc. Miloslav Šindelář

 

Miloslav Šindelář – Institut Moderní Výživy

 

– odborník na suplementaci a sportovní výživu
– student 1. lékařské fakulty UK v oboru Nutriční terapeut
– spoluautor knihy Moderní výživa ve fitness a silových sportech
– spoluzakladatel Institutu Moderní Výživy
– lektor trenérské školy Ronnie
– strongman (2x 2. místo v amatérské kategorii na závodech)

Celodenní certifikovaný kurz je rozdělen do 4 bloků:

► o kritickém hodnocení informací a dopingu

► o tréninkové metodice

► o výživě

► o suplementaci

 

Osnova kurzu

 

  • Informační chaos ve fitness a silovém tréninku
  • Kritické myšlení a hodnocení informací, informační zdroje
  • Objektivní pohled na problematiku dopingu
  • Spouštěče svalové hypertrofie
  • Základní pojmy charakterizující silový trénink
  • Tréninkové postupy pro maximální svalovou hypertrofii
  • Principy a nástroje progresivního přetížení
  • Periodizace silového tréninku
  • Výživa pro maximální stimulaci svalové proteosyntézy
  • Efektivní suplementace pro silové sportovce

Na kurzu si mimo jiné podrobně zodpovíme následující otázky:

 

Jak maximálně stimulovat růst svalů naturální cestou? Jaké jsou spouštěče svalové hypertrofie a tipy svalových vláken? Jaká je role satelitních buněk pro růst svalů a jak jejich proliferaci zvýšit cíleným tréninkem? Je lepší pro maximální růst svalů cvičit do selhání anebo s RIR? Je lepší systém pyramidy anebo konstantní zátěž? Jak si konkrétně nastavit tréninkový objem a intenzitu pro maximální anabolickou odpověď ve svalech? Je pro růst svalů lepší trénink s těžšími váhami a menším počtem opakování anebo naopak? Jaký je rozdíl mezi sarmoplazmatickou a myofibrilární hypertrofií aneb proč má kulturista zpravidla větší svalové objemy ale menší sílu než trojbojař? Jak funguje svalová paměť? Kolikrát týdně je lepší procvičit každou partii? Jaké je optimální tempo provedení jednotlivých cviků? Jak dlouhé mít přestávky mezi sériemi? Jak dlouhý by měl být celý trénink pro nejlepší anabolickou odpověď? Jsou pro růst svalů lepší volné váhy než stroje anebo se jedná o mýtus? Jaké jsou principy progresivního přetížení a jaké máme nástroje a způsoby pro zařazení do tréninku? Jak často měnit cviky a trénink? Kdy zařadit deload? Je lepší full-body, PPL anebo „bro split“? Jak periodizovat trénink pro maximální růst svalů celý rok? Jak se objektivně dívat na problematiku dopingu v kulturistice a fitness na různých výkonnostních úrovních?

 

Jak si nastavit energetickou bilanci pro maximální stimulaci růstu svalů? Je možné budovat svaly a pálit tuk zároveň? Ohrožuje vysoký příjem bílkovin naše zdraví? Dokážeme strávit více než 30 g bílkovin v jedné dávce? Jak si nastavit příjem bílkovin, sacharidů a tuků pro maximální svalovou hypertrofii? Má suplementace antioxidanty nějaká rizika z hlediska růstu svalů? Znáte reálný význam nutričního timingu aneb existuje anabolické okno? Jaká je role spánku při růstu svalů?

 

A konečně, jaká je historie suplementace? Jaké jsou nejefektivnější suplementy pro zvýšení sportovního výkonu, růst svalů a síly včetně dávkování a kombinací? A jaké jsou naopak nejpřeceňovanější suplementy pro růst a ochranu svalů, jejichž účinek není dostatečně prokázán?



blank