16. 8. / Praha / Celodenní kurz Optimální tréninkové postupy pro obézní klienty

16. 8. / Optimální tréninkové postupy pro obézní klienty

Nedávný televizní pořad o „tlouštících“ odhalil velmi rozdílné představy o vhodném silovém tréninku pro obézní klienty mezi osobními trenéry z různých trenérských škol a různých měst i mezi příznivci fitness z řad laické veřejnosti. Proto jsme se ve spolupráci s Core training, Barbar Gym a Institutu Moderní Výživy rozhodli přinést komplexní celodenní kurz, ve kterém budou rozebrány všechny aspekty vhodného silového tréninku pro obézní klienty ve fitness centrech. Vedle silového tréninku budou rozebrány i základy dalších terapeutických přístupů při léčbě obezity – výživa, redukční diety a nutriční návyky, psychoterapie, suplementy, farmakoterapie, bariatrické výkony apod.

> FB událost

 

UPOZORNĚNÍ: Kurz má omezenou kapacitu, aby byl dostatečný prostor na praktickou část i všechny dotazy. Proto si prosím svoji vstupenku registrujte co nejdříve!

Každý účastník kurzu obdrží také IMV certifikát.

Lektoři:

  • Martin Snášel (Core training)
  • Tomáš Bartoš (Barbar Gym)
  • Lukáš Roubík (Insitut Moderní Výživy)
  • Miloslav Šindelář (Insitut Moderní Výživy)

📆 INFORMACE

 

KDY: 16. 8. 2020
od 9:30 do 18:00 hod

 

KDE: Silové a pohybové centrum CORE, Kulturní dům Letňanka (2. patro), Rýmařovská 561, Praha – Letňany, 19900 [zobrazit na mapě]

 

CENA: 4.490 Kč s DPH

Registrace

👥 Pro koho je kurz určený?

 

Kurz je určený pro všechny, kteří se soukromě i na profesionální úrovni aktivně zajímají o vhodný silový trénink a chtějí si prohloubit rozsah svých znalostí. Celodenní kurz je koncipovaný tak, aby byl srozumitelný pro aktivní veřejnost, rekreační i výkonnostní sportovce a zároveň přinesl maximum nových informací pro profesionály v oboru (osobní trenéry, výživové poradce, nutriční terapeuty apod.).

▶️ Osnova kurzu:

  • Proč silový trénink?
  • Proč pouhý aerobní trénink/cardio nemá často výsledky a kde mohou být negativa
  • Výhody silového tréninku vs aerobní trénink
  • Základní chyby a mýty v aplikaci silového tréninku v rámci redukce tělesného tuku
  • Základní chyby a mýty v přímé aplikaci jednotlivých cvičení u obézních lidí
  • Jak inteligentně používat silový trénink pro zlepšení ztráty tuku
  • Jak řešit určité problémy pohybového aparátu u obézních lidí v rámci cvičení
  • Základní možnosti nastavení programu
  • Jak cyklovat silový trénink pro lepší efekt redukce tělesného tuku
  • Jaké cvičení je při hubnutí nejúčinnější?
  • Praktická část 
  • Výživa, redukční diety a nutriční návyky při léčbě obezity
  • Další metody léčby obezity – psychoterapie, využití suplementů, farmakoterapie, bariatrická chirurgie apod.


Buďte první komu dáme přednostně vědět o nových článcích.
Přihlaste se k odběru našeho newsletteru ↓

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.